fredag 20 april 2007

En ny sista timme på jobbet....

Jaha...nu sitter jag här igen den sista timmen på jobbet och är själv. Ikväll är jag verkligen själv för det sitter ingen i Borlänge heller...men vem bryr sig...
Och på radion spelar de Pink nu med men dennan gång är det "Who Knew" som är snäppet bättre än "U and Ur Hand". Jag gillar henne skarpt.

Jag har en chef som inte är min chef men som nästan är min chef som faktiskt bryr sig om hur jag mår och som alltid kommer och frågar hur jag mår och hur det går för mig. I övrigt kan jag inte påstå att företaget bryr sig så otroligt mycket (det tog 3 månader med MYCKET tjat för att få ett tangentbord jag behöver för min arm) och de som fixat det till slut har inte frågat hur det går med det nya och inte brytt sig om att fråga hur jag mår heller så jag blir så glad när han bryr sig (fast han inte behöver). Tack! Det betyder jättemycket.

För övrigt kan jag säga att jag älskar mitt tangentbord som ser ut som en gran (inte alls ;)).
Det är så skönt att skriva med och det känns så totalt oansträngt att skriva så det är inte klokt! Fint är det också =0)

I övrigt, så har jag hela natten legat och tänkt på min nya fina blogg. Jag har kommit på att jag gillar bloggen jättemycket och jag tror att den kommer användas flitigt.
Den är inte till för att andra ska bli intresserade utan helt enkelt en ventil för mig att tänka och åsikter om saker på. Helt enkelt skriva ner mina funderingar.
Men i natt ska inte bloggen få följa med in i sömnen utan jag ska lämna den ifred i datorn så den kan vila upp sig inför morgondagens äventyr.

Nu är det bara 28 minuter kvar på min arbetsdag och larmet började just tjuta. Ikväll är det trots allt mycket mer att göra så det känns ju lite bra.

Jag har också fått en förfrågan av en jättetrevlig människa som vill låna min Meche till sin hona. Hon berättade att hon tycker mina katter är så vackra så hon har hållit koll på min uppfödning i två år. Kul med uppskattning och någon som kollar ens hemsida regelbundet.
Om allt går som det ska kommer alltså Meche få träffa en hona till innan han blir kastrat! Yippiee!!

Nä, nu är det dags att avsluta denna lilla "fundering"

Ha det!

Inga kommentarer: