söndag 22 april 2007

Skit faan också!!!

Idag är jag förbannad. Jag har ingen parkering där jag bor utan parkerar på gatan och har gjort det i flera år. Idag när jag kom ut till bilen hade jag fått en p-bot. Och det är så att av någon anledning så är de extra dyra såhär så det kostar mig 700 jävla fucking spänn!!!! Grrrr!!

Jag har alltså stått på denna plats hur ofta som helst under flera år och ALDRIG fått bot där förut så jag fattar inte detta!! Det står att enligt vägmarkering så får jag inte stå där men jag kan inte se några idiotskyltar!! JAG HAR INTE RÅD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag ska ringa och klaga så får vi se. De får i alla fall ge mig en JÄVLIGT BRA FÖRKLARING om jag nu ska betala skiten!!! Och så får de berätta i detalj var och hur man får stå på denna gata så detta aldrig händer igen...

I övrigt har det varit en bra dag. Har varit och handlat massor kattmat och sand för hur billigt som helst och på köpet fick vi 2 igloos som katter kan ligga och sova i.

Direkt jag kom hem visade jag Bina och Tufs in i varsin och de tyckte om dem massor så de lade sig till rätta och somnade. Mitt hjärta svämmar över av kärlek till dem!



Här är mattes älskade Tufs. Är hon inte för underbar!!







Senare på kvällen jobbade jag och denna kväll var jag inte själv utan Susanna jobbade till 23 med mig. Åh vad roligt det är med arbetskamrater som gör jobbet roligare och tiden att gå fortare.
Vi får se hur det blir imorgon. Då är det väl tillbaka till ensamheten igen. Men man ska ju inte begära för mycket. En kväll av fyra är ju bra! ;0)

Nu är det dags att nanna kudden.

Bye och gonatt!

Inga kommentarer: