söndag 12 augusti 2007

Härligt.....

...med semester...
OJ, vad det ska bli skönt att komma ifrån detta jobb en låååång stund. Närmare bestämt fyra veckor. :O)
Jag ska bara ägna dagarna åt att vila upp min arm, fotografera mycket och ofta, blogga, och bara vara...träffa en och annan kär vän...härligt ska det bli :O))

Och idag är det för övrigt lite bättre väder här. Inte lika varmt som det varit. Nu är det mulet och det har regnat som bara den. Regn är härligt...speciellt när det är som om himlarna öppnat sig och det bara vräker ner! HÄRLIGT!!
Jag hoppas att det kommer bli lagom varmt under min semester så jag kan bada mycket. Det är härligt!

En sak som är rolig med min semester är att nu går jag när de flesta andra kommer tillbaka till jobbet *fniss* DET är härligt!

Hur har du det? ;O)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag önskar dig en toppenfin semester, Anneli!! Det ÄR härligt med sen semester.. jag försöker alltid ta så sen semester som jag bara kan.

Kram Ulrica

Anonym sa...

Jamen då får man till att gratulera till de kommande, och förhoppningsvis jättesköna, fyra veckorna!
Augustisemestrarna brukar vara de skönaste, tycker jag!
Sätt igång och bara va nu! :-)
Ditte

Anonym sa...

Jag hoppas du får det väder du önskar! :o))
Inte för mycket regn bara... då blir vi så smutsiga på våra promenader jag och Rudolph. ;o)
Jag grejar högt och lågt här hemma idag.. och tiden bara rusar iväg.
Ha det så jättegott Anneli! :o))
/Eva

Anonym sa...

Den som spar han har!
Håller med om att sena semestrar är toppen! Och fyra långa veckor.... Häääärligt. Min semester var bara två veckor kort! Men vi semestrade effektivt och var, tro´t eller ej, helt utvilade när det var dax för jobbet igen! :D

Ha en underbar semester!

/Åsa

Anonym sa...

Hoppas du får en riktigt härlig augustisemester. Sena semestrar är extra sköna... för då jobbar i regel de flesta :o) Ha det riktigt gott nu... å NJUUUT av din ledighet.

/Annika