fredag 10 augusti 2007

Usch, för denna värme :O(

De två senaste dagarna har det varit jättevarmt här och det har varit jobbigt. Men idag slår det alla rekord...JÄKLA SKITVÄRME!!!!

Tänk om det kunde vara normal svensk sommarvärme och inte denna tropiska, fuktiga äckelvärme som är nu! Jag tycker verkligen inte om värme för jag mår så otroligt dåligt. Mitt humör sjunker som en nuklearbomb (om det nu finns något som heter det) och jag är bara arg och arg och arg....och för att inte tala om att det inte går att göra någonting innan man DRYPER av svett... *uäck*

Det gäller att göra så lite som möjligt...helst ligga still med en fläkt som vädrar lite frisk luft så man kan sova... OJ...vad jag längtar till hösten idag!!

Jag lägger in en färgglad bild för att göra mig på lite bättre humör. Gult fungerar alltid för det! :O)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag känner PRECIS som du när det blir för varmt.. bläääää.

Men du.. snart kommer den underbara hösten med sin klara kyla och fantastiska färger. Då njuuuuter jag och jag tror du är likadan.

Varm kram
Ulrica