lördag 18 augusti 2007

Ny blogg!

Jag har skaffat en ny blogg på det ack så populära blogg.se som alla andra har. Vi får se om jag trivs där eller kommer tillbaka. Adressen dit är i alla fall http://fnisseli.blogg.se/

Meningen med den är att det ska bli mera personligt så den kommer förhoppningsvis förändras så att den passar mig. Just nu är den liiite tom. Men jag hoppas jag får till den som jag vill. Men jag kan säga att det är SVÅÅÅÅRT med html. Jag hoppas kunna klura ut det. Annars kommer jag väl tillbaka hit. Denna är ju ganska pålitlig även ifall det är buggar och buggar och buggar... :O(

Men som sagt, VÄLKOMMEN DIT!! :O)

1 kommentar:

Anonym sa...

Aha... hoppas du kommer trivas med blogg.se! :o))
Jag har en utmaning till dej, har skrivit om det i min blogg. ;o)
Kolla får du se!
Kram Eva