lördag 23 juni 2007

Ensam idag igen!!!!

Igår var jag ensam på jobbet de sista fyra timmarna och det var supertråkigt. Inget att göra och jag tror att bara för att det var midsommarafton var det extra jobbigt och tråkigt.
Idag trodde jag skulle bli lite annorlunda för jag har två arbetskamrater här som brukar sitta bredvid mig när de är och de skulle jobba nästan lika sent som jag.

När jag kommer hit, efter dem, så visar det sig att de har satt sig i det hörn som är absolut längst bort så det varken går att se eller höra dem. Grrrr!!!!
Jag måste säga att jag avskyr verkligen det här jobbet och att det är så otroligt ensamt hela tiden. Och när det inte är ensamt så sätter sig folket typ miljoner mil bort. :o(

Anledningen till att de satte sig så långt bort idag är för att en av tjejerna hade duschat på morgonen och använt parfymerader produkter TROTS att hon vet att vi är 2 som är allergiska mot just starka dofter. Snacka om nonchalant!
Men å andra sidan behöver hon ju inte bry sig nämnvärt för damen som fick allergiproblem idag klarade i alla fall vara kvar på jobbet (och även ifall hon inte hade det så hade inte det spelat någon roll, bara man får ha på parfymerade produkter så *SUCK*) och hon sitter med sin kompis som naturligtvis följer henne som en hund, så den enda som egentligen lider är jag. Fast egentligen inte. För hade de suttit här hade de i alla fall inte pratat för båda chattar hela tiden när de inte jobbar så mer osociala personer finns inte. OM inte den ena är borta för då är den andra jättetrevlig. De dagarna är roliga! :o)

Så om någon av er två läser detta inlägget, ska ni veta att jag gillar er massor, men helst var för sig ;o)

Ja, ja....här ser man vad bra det är med en blogg. Kan spy galla. Och dessutom slipper jag ta ut sorgen/ilskan på kunderna. Rena terapin :o)

Men frågan kvarstår, vad ska jag hitta på i 5 timmar i detta stora hus alldeles själv utan något att göra? :0(

Inga kommentarer: