fredag 22 juni 2007

GLAD MIDSOMMAR!!

Nu är det midsommarafton och jag sitter på jobbet och surfar. Alla är verkligen ute och firar så det finns inte mycket att göra här men det är rätt skönt. Hinner ju med att uppdatera här då ;o)




Har hittat en ny favoritlåt också. Kelly Clarksons nya "Never again" är helt underbar och perfekt att sjunga ut alla sina känslor till.

Jag gillar hennes typ av låtar. De är känslomässigt starka och kraftfulla och hennes röst är helt fantastisk. Jag är helt säker på att hela hennes nya skiva kommer vara lika bra. Ser framemot den! Jag bestämmer mig helt enkelt för att rekommendera alla att lyssna på henne. Och köpa hennes skiva (undra om jag får provision nu ;0) ) Fram för mera Kelly!!
Jag har också i mitten på denna vecka lämnat in min laptop på lagning. Det skulle ta två veckor + ett par dagar pga midsommar så jag räknar med augusti *pessimistisk*
Och så har jag bestämt mig för att köpa en ny kamera så nu lär det bli lite tunnsått med nya bilder ett tag och det är redan abstinensbesvär :(
Men jag får sitta med alla miljoner gamla så det blir inte bildlöst för det här ;o)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka underbara bilder! :o)
Hoppas du haft en skön helg.
/Eva