söndag 10 juni 2007

Fortfarande ont i armen :o(

Men jag tänkte att en bild kan jag väl kasta ut även ifall det inte blir mycket skrivet.

Måste dock säga att jag avskyr situationer som denna. Varmt som en bastu, fullt, obarmhärtigt solsken, ilsken, tjurig baldrottning (som dock förväntar sig perfekta kort utan att behöva anstränga sig själv det minsta *suck*) och stressigt som en tok.
Jag förstår inte riktigt hur "fotografer" får till det men jag VET att det är SVINSVÅRT!!
Det vita blir ju helt utbränt och allt annat mörkt som i graven! Grrr... Tips mottages tacksamt! ;o)

Nu ska jag vila armen för såklart skrev jag mer än jag borde!! Ha det gott!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jättefin bild iallafall - även om du slitit som ett djur!
Har undrat varför du inte uppdaterat i din blogg, men förstår om armen är ontont fortfarande..
Kanske du borde gå till nån doktor eller nåt med den snart!?
Krya på armen iallafall!