torsdag 14 juni 2007

Studenten.....

Ja, i morgon är det då äntligen dags för Fridas student och det ska bli SÅÅÅÅ skönt när den är över! Jag har ganska mycket ångest inför denna dag men jag hoppas jag ska klara mig igenom den någorlunda bra. Jag gissar att jag kommer stortjuta men då får jag väl gå och gömma mig. Och det är så skönt att ha kameran att gömma sig bakom! Det är verkligen den som gör att jag klarar mig igenom dessa dagar, som bal och student.

Jag kommer förhoppningsvis få till någon fin studentbild på mitt fantastiska "barnbarn" (brorsdotter egentligen men av någon anledning har hon kallats mitt barnbarn från hon var jätteliten :0) )

Jag önskar henne allt gott och en underbar student och allt annat som är helt fantastiskt med studenten som aldrig jag fick uppleva. Det är hon värd!!

Inga kommentarer: