torsdag 28 juni 2007

Smile....though your heart is breaking...

Smile though your heart is aching

Smile even though its breaking

When there are clouds in the sky, youll get by

If you smile through your fear and sorrow

Smile and maybe tomorrow

Youll see the sun come shining through for you


Light up your face with gladness

Hide every trace of sadness

Although a tear may be ever so near

Thats the time you must keep on trying

Smile, whats the use of crying?

Youll find that life is still worthwhile

If you just smile


Dagen blev värre än jag tänkt mig men jag är så stolt över mig själv för jag stod upp för en som var svag mot en "mobb" som ville göra denna person väldigt illa och skylla all världens problem på henne men jag satte stopp för det. JAG! (i alla fall för en liten stund)

3 kommentarer:

P e t e r  H o f f sa...

Ett leende kan göra mycket gott, både hos den som ger och hos den som får:)
Var med rätta stolt...det är stor styrka att stå upp för den som blir utsatt av människor som inte förstår bättre!
Så kanske var dagen ändå inte helt botten...och i dag kommer solsken:)

Önskar Dig en riktigt fin dag!
Hälsningar Peter

Fnisseli.... sa...

Tack Peter! Jag hoppas du haft en bra dag själv! Jag skickar ett leende till dig *ler*

Ha det gott
Anneli

formix sa...

Vilka härliga bilder Anneli. Gillar nog 1 och 3 bäst. Allra bäst är nog 3.
Hoppas du mår bra och har det skönt. Här i Uppsala spöregnar det och vi blev rejält blöta på väg hem från stan. Men det sägs väl att regn är bra för håret ;-)
Kram Lena