måndag 25 juni 2007

Världens bästa fixarvän!

Jag är sååå glad för jag känner världens bästa människa. Hon är så otroligt begåvad när det gäller datorer och teknik och man kan fråga om allt och hon löser det. Kan hon det inte lär hon sig det och sen är det fixat. Jag är grymt imponerad av hennes kunskaper och framförallt tålamod.


Hon har hjälpt mig så fantastiskt mycket sen vi lärde känna varandra och nu har hon gjort det igen. Precis nyss. Då hjälpte hon mig att fixa till en hemsida till mig. Jag är såå glad och tacksam!
Tack A!

Ibland har det känts som att jag utnyttjar henne men jag hoppas och tror att hon vet att jag finns här för henne på alla sätt om hon behöver. Och vet du inte det så hoppas jag du läser detta och vet det nu ;0)

Hon är också TOKBRA på photoshop. Bildbehandling. Det här är en bild som hon gjort i ps.


Katten är född hos mig och är en jättefin brunmaskad birma och heter Flisan. Hon har världens bästa och underbaraste mamma att brås på så kan det bli bättre! :0)

Nu är det dags att pussa min älskade Tufs (Flisans mamma) och sedan gå och lägga mig. I morgon ska jag på intervju för en skola. Håll tummarna för mig!

God natt!

2 kommentarer:

P e t e r  H o f f sa...

Hej!
Ja visst är det underbart med snälla människor:)Och jag tror inte det upplevs som utnyttjande när man frågar vänligt, och när man själv på ett eller annat sätt visar sin uppskattning.
Är helt säker på att Du ger lika mycket tillbaka!

Ja, jag höll tummarna...hur gick det?

Hälsningar Peter

Fnisseli.... sa...

Hejsan Peter!
Kul att du är tillbaka. Trodde du hade övergivit mig ;o)
Jag är så glad när du skriver i min blogg! :0)
Tack för att du höll tummarna. Det gick bra!
Ha det gott!

/Anneli