söndag 1 juli 2007

Oväntat beröm!!

Jag har en bror som slutade prata med mig för cirka 13 år sedan. Han har kommit till den nivån att han faktiskt kan säga hej först och han kan absolut svara på tilltal men det är allt. Han är för övrigt 12 år äldre än mig och han slutade prata med mig på min 20-dag.

I vilket fall som helst så var han hemma hos mamma igår och såg bilderna som jag tagit på Fridas student (hans dotter) och då sade han att de var riktigt fina och såg professionellt tagna ut. :0))
Det är kul att jag i alla fall får reda på det på omvägar. Det är ett otroligt framsteg att han ens tänker något positivt om mig så detta lever jag länge på.

I övrigt så har jag en kisse här på besök och ska vara en månad cirka. Hans familj är i Sydafrika och då bor han hos oss. Han är en kattunge från min allra första kull som föddes 2003 och han har hittills varit hos oss en gång om året minst och det är så roligt.




Visst är han fin Theuns!
Han ligger för övrigt i min famn nu när jag skriver och det är sååå mysigt! :o)



Idag har jag gjort färdigt min fotosida också. Tror jag i alla fall ;0)
Den kommer säkert förändras men den är i alla fall färdig för omvärlden att få se så vill ni se mera av mina bilder så är adressen: http://fotosidan.tazzeli.se/


Nu är det nog dags att försöka gå och lägga mig och sova. Jag sover fortfarande inte bra så det är inget nöje att lägga mig men man måste ju så det är lika bra att ta tag i det.


I morgon är en ny dag med nya möjligheter och jag önskar alla en riktigt fin dag! :o))


3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack !
Hoppas din dag varit underbar.

Anonym sa...

Det var en väldans fin bild på katten! :o))
Hoppas du kan sova gott inatt!
/Eva

Anonym sa...

Det där med familjer och relationer är inte lätt.. ibland får man ta det för vad det är helt enkelt.
Roligt att din bror åtminstone på omvägar kunde ge dig lite credit!

Bilden är fantastiskt fin och katten är urgullig, det är nåt speciellt med röd(?)maskade kissar..
*vidare för att kolla foto-sidan".. :-)