söndag 8 juli 2007

Ännu en dag....

Idag regnar det på riktigt och det är så skönt och mysigt. Dessvärre jobbar jag så jag kan ju inte gå ut och njuta men jag har lunch snart i en timme så då ska jag passa på. Det värsta är att jag har inga kläder att byta om med när jag kommer in blöt men jag får ta det :0)


Men regn kan verkligen göra bilder vackra. Hela naturen blir soft, spröd och luktar fantastiskt gott!!!

Nu har jag beställt en ny kamera. Spännande ska det bli när jag får den. Ser framemot det jättemycket.
Men det är lite läskigt hur lätt det är att beställa saker/varor på internet utan att behöva bekräfta exakt vem man är. Det är lätt att beställa åt någon annan och hur ska de kunna bevisa att de INTE handlat själva. Men det är ju också lätt att få saker billigt så man ska väl vara tacksam över denna utveckling. Men tänk de som är köpberoende. Det måste ju vara rent livsfarligt med internet!!!
Ja,ja...nog tankar om det.
Jag har beställt kameran så nu är det bara att vänta på att den ska komma hem och förgylla mina dagar ;0)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Väldigt vacker bild... riktigt romantisk! :o)
Regnet kan vara bra ibland... men jag är ganska så trött på det nu... vill ha SOL! :o)
/Eva

P e t e r  H o f f sa...

Hejsan!
Jag säger varmt grattis till Din nya kamera! Hoppas den dyker upp väldigt snart...jag är helt säker på att den kommer att förgylla både Din och andras tillvaro!
Det ska bli spännande att se om premiärbilden innehåller regn eller sol...fast jag satsar nog ett mynt på att en vacker katt får ställa upp som modell;)

Önskar Dig en riktigt fin dag!
Hälsningar Peter