onsdag 4 juli 2007

Tänk att få....

...äran att spela rollen som Christine i "Fantomen på Operan"! Vilken fantastisk musik. Så gripande!! Det går på tv 2 nu och jag har lyssnat på det i kanske 10 minuter och jag rös hela tiden. Jag har själv sjungit ett par stycken ur denna fantastiska musikal och det är så otroligt faschinerande musik med så mycket känslor i både text och harmonier! Åh vad jag saknar att sjunga :o(
Tjejen som sjunger Cristine i denna uppsättning (Emmy Rossum) har en otroligt spröd röst som är så vacker!!




Det kan tyckas som mycket märkligt att ta med en bild på en fluga i detta inlägg den lilla flugan påminner lite om Phantomen så det får bli den som dagens bild. :o)

För övrigt så har jag varit och tittat på en utställning av en fotograf som tagit bröllopsbilder i 25 år. Det var roligt och jag inser var jag vill komma och hur lång väg jag har dit! Men för varje bild man tar desto närmare kommer man tror jag!

I morgon ska jag åka och titta på en kattunge jag eventuellt ska köpa och sedan ska jag på konsert. En av mina gamla klasskamrater från Motala Musikpedagoglinje, ska sjunga i en kyrka och det ska bli så roligt att höra och träffa henne! :0))

Men ikväll har jag tänkt gå och lägga mig tidigt så om cirka 30 minuter SKA jag vara i min säng!

1 kommentar:

formix sa...

Vilken underbar bild du tagit. Den är ju hur bra som helst vad gäller komposition och färger och skärpa. Ha en riktigt skön sommar Anneli.
Kram Lena