söndag 6 maj 2007

Dagens....

Mest irriterande: folk som skriver "de" och menar "det".
LATA MÄNNISKOR!!!!
Det värsta som tillverkats: Cigaretter. En pinne som består av bara gifter och som ger dålig andedräkt och fula gula tänder och illaluktande händer och som dessutom dödar andra stackars vettiga människor.
Det värsta som tillverkats 2: Fyrverkerier. Är skitdyrt, skadar/dödar hur många människor som helst, skitar ner naturen och lämnar giftiga "pinnar" för hundar att leka med och dö av, och detta för att människor ska få njutning i ungefär 3-4 sekunder.
Det godaste just nu: Ost, hushålls...*smaskens*
Saknar mest: Primma! Min älskling, jag älskar dig massor och saknar dig så hjärtat brister
Längtar efter: bada ute....Underbart härligt!
Skönast: min vattensäng!
rätt så bra låt: ping-ponglåten av Enrique Iglesias "Do you know"
Trevligt: att jag slapp vara ensam på jobbet ikväll.
Spännande: Meches nya flickvän som kommer imorgon

1 kommentar:

P e t e r  H o f f sa...

Hejsan!

Oj...nu sitter jag och blir lite orolig över några rader jag skrev tidigare i dag. Vet med mig att jag skrev "de" på några ställen...men tror inte det skulle varit "det"...möjligen "dom", om det nu inte bara tillhör skånskan förstås. Får kolla upp det!
Men för säkerhets skull skickar jag med några tttt...vill ju inte riskera att framstå som lat!

Hoppas Du fångar en underbar kväll!
Hälsningar Peter