tisdag 29 maj 2007

När det gamla är bättre än det nya!!

Jag har tagit kort på den gamla frisyren och på bilden ser den fantastisk ut. Undrar om den såg ut så i verkligheten? Jag kände mig glanslös och tråkig i färgen men här på bilden ser det riktigt rött och fint ut med härliga lockar och glans, glans, glans.....men jag vet det är kameran som gör mitt hår bättre än vad det var!
Sedan var jag hos frissan i 2,5 timme och när jag kom dit önskade jag mig guldiga och orangea slingor i något ljusare grundhår. Men resultatet blev något helt annat som vanligt. Själva helhetern är mörkare och guldslingorna syns knappt och de orangea slingorna är röda. Och på denna bild är håret glanslöst och tråkigt och frissigt! USCH!


Men jag är helnöjd så tro inget annat. Det har blivit mycket finare och får jag bara tvätta håret och få tillbaka mina lockar så tror jag nog det kommer bli riktigt snyggt! :0)
SÅ en nätt liten summa på 1.653:- fattigare och med shampoo och balsam och en gratis badväska i hand gick jag nöjd ut från salongen.

Inga kommentarer: